tag!! Tuesday, September 08, 2009

salam...

d sbb kn sye ni tgh bsn mghdp blog yg x de post bru ni..so sye pon mmbuat kptsn utk wt tag..tgh rajin nk wt ni...kalo sblm ni mmg mlz nk wt..but skr
g ni tgh rajin sgt nk wat tag..ok r jom wt tag..cpt3x..kalo lmbt nnt dh x de mood nk wt tag!

-apa perasaan ada sekarang..?-
happy go lucky!
-saya nk mkn..?-
nk mkn samosa..but lps bke
-saya x suka..?-
x ske tomato+sardin
-impian saya..?-
mnjd seorang yg b'jaye
-haiwan yg sye x ske..?-
tikus..
-saya hrpkn..?-
sye hrp dpt mnjd seorang yg lbh rajin
-jika boleh putarkan masa..?-
sye ingin kembali ke tadika n thn 6
-sye pd 10 thn akn dtg..?-
smge sye msh hdp lg pd mse 10 thn akn dtg
-handphone saya adalah..?-
samsung
-saya pernah bercinta sebanyak..?-
belajar pon lom hbs nk brcnte lak!
-saya suka pada..?-
bende yg brwarne biru
-kawan-kawan saya..?-
ade ramai
-pernah di khianati..?-
prnh
-apa yg hndk d lakukan pd org yg prnh menkhianati..?-
maafkan mereka..x elok brdendam!
-senaraikan 18 org utk d tag-
kamu
anda
awak
you
yg tgh mlz
yg tgh bsn
yg rjn nk jwp tag ni
yg sukerele

siap jge tag sye..k..wslm

1 comments:

Unknown said...

tibatiba da tawar hati nak main tagtag.ngaa.