pembaharuan Friday, December 11, 2009

salam..

macam mana dengan background saya kali ini?
lagi okey yang ini atau yang dulu?
saya lagi suka yang ini..
mulai sekarang,
saya akan guna warna hitam untuk buat post..
sebab hari tu pak usu dan pak ngah kata susah nak baca sebab tak jelas sangat..
jadi diaorang suruh guna warna hitam..
pak usu complain..
dia cakap kenapa post kat bawah??
sekarang post dah ada kat atas..
jadi senang nak baca..
kenapa dah tak guna bahasa shortform??
sebab saya nak guna bahasa melayu dengan betul..
umi pon suruh guna bahasa melayu dengan betul..
nampaknya blog ni sudah ada perubahan..
baiklah..sampai di sini sahaja..
malam ni saya nak balik kampung di batu pahat..
semalam baru balik dari rumah opah..
wslm!!

3 comments:

Unknown said...

apa2 pun bg sy cantik background ni! hehe

Unknown said...

tak pening macam yang lama.better.hehe.ni mesti da tak guna short form sebab da banyak kali kena sound kan.takpe.diorang tegur sebab diorang nak yang baikbaik.menjadi lebih baik untuk kebaikan bersama.jom jadi lebih baik.

Hakim Ishraf said...

teruskan usaha ;D
sedapppp je mata nak baca entri2 anda kali ni