nama gelaran Friday, February 05, 2010

salam..
di sebabkan sara suruh buat post,
saya dengan berbesar hatinya buat post baru,
okeyla,nak cerita masa hari khamis,
semalam,hari jumaat saya tak pergi sekolah,
sebab pergi kl,
okey,tak ada pon nak bagi tahu..haha,
masa hari khamis hari tu,
ustazah nasuha masuk kelas lambat,
dia ajar subjek qth,
masa dia tak ada kat dalam kelas,
saya duduk kat tempat saya la,
duduk sebelah mus'ifah,
kitaorang minat korea,
saya buka buku nota saya,
lepas tu tulis la nama kawan2 yang sama kelas dengan saya,
pastu kat sebelah nama diaorang tu,
saya dan mus'ifah letak nama gelaran,
haha..kitaorang letak nama korea untuk diaorang,
bukan main reka2 je tahu,
kitaorang guna nama orang korea yg ada band,
special.hahaha,
pastu kat atas tu kitaorang tulis,
family korea 2 athif.
dan saranghae 2 athif,
haha,pastu ustazah pon masuk,
lepas dah bagi salam+baca doa,
sesi pembelajaran berjalan seperti biasa,
haha,okeyla,sara!
dah ada post baru,
komen tau..!haha..

7 comments:

sarahs said...

sara husna ke yang suruhh?

jumaat hari tu awak ta datang ke? err,tapi macam nmpak awk je kat sekolah. adoee, sape la yang kite nampak ni =.="

ajda nuha said...

sarah s yg srh..sorry la x ltk h..awk nmpk kte??ngaa..biar btl??mate awk de masalah ni..g check mate sne..haha..

sarahs said...

haha.lain kali sebut name pnoh ;p

err, ye kot.sbb sejak hari tu mate macam kabur.haha, tp ta na check,nnti kene pkai cermen mate, buruk :D

+akufobia+ said...

apa best korea?lalala.

Nick Fahmy said...

ngarot la korea-korea nie...

ajda nuha said...

ntah la..tp korea mmg bez.haha..jepon pon!haha..

Nick Fahmy said...

korea-korea ni semua buang masa laa....