kuala lumpur.. Monday, June 14, 2010

salam...


saya dah balik jb!!!
hari ahad sampai jb..
pergi kl hari jumaat(malam)
dalam kereta saya dan opah je tak tidur..
yang lain tidur..
mula2 abi drive..
sampai machap kot umi drive..
sampai mana ntah..
pak usu cakap saya macam vampire tak tidur..haha..
boleh geng edward sbb dia pon vampire..hahaha...
sampai ruma atok ani kul 3am..
tidur3~~~
bangun pagi..haha..
bangun je terus siap2..
nak pergi jalan..haha..
pergi klcc..haha..bez..
jalan2..bez sangat..
masuk toys rus..topshop..n macam2..
topshop pnye barang lawa..haha..
ada gambar depan topman..
hehe..amek gambar kat depan pon xpela..haha...
pergi klcc jumpa ramai pelancong asing..
saya nampak adelar 1 'mat saleh ni kan'..
da habis jalan kt klcc pergi check-in hotel..
nama dia crystal crown hotel..haha..
bez seyh..
rest sekejap dalam hotel tu..
tiba2 mak yan ajak pergi brem mall..
brem mall sebelah hotel je..jalan kaki je..haha..
so,pergi la..dengan mak yan,pak usu,my parents n adik2..haha..
pergi sana nak cari hadiah untuk cousin abi yg kahwin..
tiba2 mak yan ajak main bowling..
act,memang nak main..
tapi cakap kat mak yan tunggu yg lain turun la..haha..
secara tiba2..ceh..haha..
amirul,dodi n ikhmal pun turun..
macam tau2 je nak main bowling..haha..
pstu pergi tempat bowling..
main 6 orang..
ni dia permain2nye..haha..
saya,amirul,dodi,ikhmal,pak usu n abi..
bez..haha..
main2..saya xde la terer sangat main..haha..
1st game abi menang..haha..
pstu main 2nd game pulak..
yg main..hehe..
saya,amirul,dodi,ikhmal,pak usu n mak ading..
2 perempuan..haha..
masa tu dah nak maghrib..
jadi my parent,mak yan n adik2 balik hotel dulu..
masa main tu,mak ading pulak nak balik..
hotel sebelah je..so jalan kaki la..
jadi yg tinggal time tu..
saya,amirul,dodi,ikhmal n pak usu,
kitaorang ber-5 kecoh main..haha..
amirul n pak usu xhbs2 gaduh sape yg mng..haha..
masa main..dodi ajak pergi beli air..
so teman la dia..dia belanja..haha...
tak minta pon..dia yg nak..hehe..
masa my turn je..mesti ami cakap tangan betul2..
baling kuat lagi..haha..
amirul,f5,terer..
wakil sekolah dpt no 6..haha..ok kan?
semangat main..haha..
rugi sape balik awal..haha..
main 2 game..
2nd game ni pak usu yg menang..
ami kalah..haha..
pastu balik..jaln kaki..
sampai hotel..solat n siap2 nk pergi rumah tok ipar..
ada majlis akad nikah..hehe..
dah habis majlis makan laa..
hahaha..pastu duduk2..bual2 dengan..
yaya,kak cik,dodi n amirul..
bez sangat..haha..
tak lama lepastu balik hotel..
bali hotel tengok tv..
argentina vs nigeria..
text sampai 2am..
pastu tidur..bangun..haha..
bangun pergi vistana apartment..
buat apa kat sana?
nak mandi swimming pool..haha..
tapi saya xmandi..malazzz..haha..
kul1 gitu balik hotel..
siap2 untuk pergi kenduri..
atok cakap nak balik malam..
so nak tunggu malam tu..lepak2 kat dewan..
pastu my family pergi rumah cun..
adik umi..dekat je rumah dia dengan kg.batu..
pergi sana bersihkan diri..
haha..dalam1 bilik ni ada banyak mainan..
tapi ada 2 benda yg saya excited sangat..
benda tu ialah dooodolls..haha..
saya cari dooodolls la kt toys rus..haha..
dia punya patung..ada 2!!
satu nama dia charcho n 1 lagi cupido!!!
cute!!haha..tapi saya ada 1..
nama dia pinkie pirates..cute taw!!haha..
patung kecik je..tapi 1 rm 14.90..
kira rm15 laa..haha..
patung kat rumah cun tu 1 rm40..
tp patung dooodolls tu cun dapat free!!!!
jelous..haha..da la cupido taw!!haha..
saya punya orang bagi..haha..
pastu gi manara kl..
dengan my family,cun n nabil..haha..
naik atas tu free..xyah bayar..haha..
sebab kawan cun kerja situ..hehe..
pastu gi klcc lagi..haha..
2 kali pergi..hehe..
jaln2 dalam tu..pastu pergi kg.batu semula..
amik atok semua..
hantar cun balik rumah..
pastu bermula la..
perjalanan pulang ke jb..haha..
sampai jb kat rumah opah kul 2..
tidur rumah opah..
habis da..haha..okeyla..
gambar ada,tapi nnt laa..haha..
bye!

0 comments: